خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
لک علی‌آبادی مطرح کرد:

دعوت از سرمایه گذاران برای اجرای پروژه پل معلق دورود

نماینده دورود و ازنا در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه پروژه پل معلق دورود تنها در حد ارائه یک طرح باقی مانده است، از سرمایه‌گذاران برای کمک به اجرای این پروژه دعوت کرد.

روح‌الله لک علی‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با روند اجرای پروژه احداث پل معلق در دورود، گفت: به دنبال بازدیدی که از پروژه احداث پل معلق در این منطقه داشتم، مشخص شد که این پروژه در حد طرح مطرح شده و تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده و برآیند اقدامات انجام شده در این زمینه صفر بوده است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در بازدیدی که از این پروژه داشتیم تنها یک کیوسک یک نفره در این محل قرار داشت و هیچ عملیات اجرایی برای آن مشاهده نشد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: ما ظرفیت‌های گردشگری زیادی در دورود و ازنا داریم که می‌توانیم آنها را فعال کنیم، ضمن اینکه احداث پل معلق در این منطقه نیز در گروی جذب سرمایه‌گذار است.

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما از سرمایه‌گذاران کشور دعوت می‌کنیم که برای اجرای این پروژه، طرح‌های خود را ارائه دهند و قطعا ما نیز در جهت راه‌اندازی و تسهیل روند اجرای این پروژه از آنها حمایت خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379362
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار